söndag 12 september 2010

Junibacken


Lite rörigt på Junibacken

Vi var på Junibacken också under sommaren. Det var väldigt uppskattat av ca två tredjedelar av besökarna, vi något äldre var väl inte så imponerade, medans de minsta var väldigt lyckliga. Kan bero på det klassiska att allt var större när man var liten... Det var nämligen inte så stort där inne om man inte räknar med sagotåget. Tåget var det som vi vuxna annars var mest roade av. I den moderna tågfärden, som ibland for en bra bit i luften också, sammanfattades många sagor och illustrerades samtidigt med uppbyggda miniatyrvärldar.

Detta collage blev en liten barnslig protest mot Picasa som inte alls ville göra som jag hade tänkt, utan rörde ihop det väldigt mycket för mig... Ska väl inte skylla på programmet egentligen med tanke på FBT:n. Dvs Finnen Bakom Tangenterna.
Lycka till med att se nåt. :-)

3 kommentarer:

Emeli sa...

nu kan jag med se det... fräckt blev det.

Janne sa...

Sparade om den... Saknar dig! Puss

Lina sa...

Ja, jättefräckt! Med en större skärm hade jag sett ännu bättre, men det är helt ok! Får nog ta en tur med Klara dit någon dag. Tåget gillar även jag bäst, sedan har jag i efterhand också insett att det är för lite mindre barn! :)