lördag 21 maj 2011

Ungdomsfestival Torshälla

(klicka på collaget för att se det större)

Solen sken och ungarna kvittrade, nästan hela tiden när vi var på Torshällas ungdomsfestival. 
De hade ordnat uppvisningar på inlines och bmx, det spelades handboll, sumobrottning och andra hoppborgar. 
Man kunde även få titta på när två killar målade grafitti på en uppsatt vägg. De är inte dåliga. Synd att jag inte tog någon bild på det. På kvällen hade de olika musikframträdanden men det hoppade vi över. 
Barnen tyckte att det var fräckt att titta på när de hoppade med cyklarna och gjorde volter på ramperna, jag tyckte mest att det var nervöst, för jag tänkte att om det inte går bra så knäcker de nacken... Men duktiga var dem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Perfekt för era barn eller hur? Hade jag varit i närheten skulle jag gärna tått med Dig, Lucas på musiken på kvällen. Nån annan gång.
Nu är det bara två dar kvar...sen är det slut på buset för då kommer gamla mormor. Skojar bara! Behöver lite russel omkring mig.
Kramar.