lördag 7 januari 2012

Enkel, dubbel och trippelexponerad färd mot Stockholm

Ännu ett barnfritt dygn i Stockholm.
Lina och Klara kom ner och var med barnen hos oss. Vi skulle ta tåget till Stockholm, men med våran vanliga tidsplanering beslutade vi på väg till stationen att vi tar bilen istället... Annars blir jag för stressad, och dessutom kunde vi ju lättare åka och kolla på grejjer om vi har bilen.


På väg... Fin himmel var det innan solen tagit sig över skogarna på E20


Jag passade på att testa lite dubbel och trippelexponeringar med kameran på vägen. Eftersom jag blir så rastlös av att åka med i bilen så långt är det ju tvunget att ha något att göra för mig. 


Fick även fast en lastbil på en bro... Ganska skarpt men inte bäst, men lagom rörelse. 
Tycker nog att det är rätt bra gjort ändå, eftersom även jag sitter i en bil och rör mig. =)


Nu börjar vi närma oss stora staden. Utsikt och väg i ett.


Här blev det en rätt fräck trippel tycker jag. Utsikt åt båda håll, samt vägen framför... 


Och slutligen EN KÖRKA!

Inga kommentarer: