tisdag 15 februari 2011

Bröllopsmässa Nacka strand 2010


Det fanns mycket fint att titta på på mässan, Det är ju långt kvar tills vi skall gifta oss så vi kanske var lite tidigt ute men det är ju alltid roligt att titta ändå.
 Och vi fick ju en del idéer och inspiration till hur vi vill ha det.
Så nu vet vi vad det skall vara för kavaj iaf. 
Klänning är värre men den som är här över på bilden är inte ful. =)


Efter mässan fick jag äran att gå på ansiktsbehandling på NJUTA SPA.... 

Jag är verkligen lyckligt lottad som har en så underbar sambo. Inte bara för att han hittar på och ger mig massa sånt här utan även att han lyckas få mig att våga gå på det och uppskatta det... 

Han fick äran att gå ute i kylan och fota istappar 
medans jag låg där inne och halvsov i värmen... =)
...
Posted by Picasa

1 kommentar:

Lina sa...

Jättefin klänning, det är kul med något i midjan! Kanske är det vi ska satsa på! :)
Ni gör helt rätt som börjar tänka i tid... och ni kommer ju hinna med en mässa eller två till innan det är dags! :)