tisdag 15 februari 2011

JULAFTON 2010

Julafton firades hos "Farmor och Farfar" Det blev mycket mat, både gott och läskigt, väldigt mycket julklappar och glada barn nästan hela tiden. 
Även om jag innan var lite skeptisk till att ändra traditioner och träffa en tomte som jag inte kände alls, så blev det mer än bra...
Så jag tycker att det blev en väldigt lyckad jul och det som faktiskt kändes nästan bäst just nu var att jag slapp laga massa mat och stressa för att det skall vara fint och klart allting. Nu var det ju bara att åka iväg till det som redan var klart. 
Sen kändes det ju extra bra att ha någon att dela julen med mer än mina barn... 
(inget ont mot er mamma, pappa, bror och syster men ni förstår nog hur jag menar.)


Posted by Picasa

5 kommentarer:

Lina sa...

Lite läskig tomtekopia! :)

Emeli sa...

ja visst är det.. =)

Anonym sa...

Jag tycker att tomten ser snäll ut och det var han ju, eller hur?

Anonym sa...

Om ni undrar vem anonym är så är det bara mamma som glömmer att signa!

Emeli sa...

Jo, mamma. Jag började fundera när du skrev om ringen som du har jämt... Tänkte att du har vart förlovad i smyg i alla år.. hmmm men sen förstod jag.. Du får skaffa ett konto så det står att det är du vettu. =) Jo Tomten var jättesnäll faktiskt.