tisdag 15 februari 2011

JULDAG I TYRESÖ

På juldagen så fick vi träffa några från Lundholmshärket iaf. 
Då var det present öppning och mat i Tyresö. 
Och vi fick ju även se deras fina julpynt och gran och allt. 
Julen har ju firats hemma i Stenungsund innan så vi har inte fått vara med hemma och se hur de har det på julen innan. Det var kul. 

Klara fick en tårta i plast som man kan skära med en kniv av oss. 
Och lite annat kul. Hanna fick en liten sminkväska med borste och annat i som blev väldigt uppskattad. Evelina och Felicia fick också lite hårgrejjer 
och en handduk som man kan hänga över sig när vi skall bada till sommaren.
Killarna fick lite dinosaurieböcker i 3D och lite annat de önskat sig.... 

Det är ju inte så att jag lider av dåligt minne men det är ju ett tag sedan nu som det var jul så jag tror inte att jag skall riskera att såra någon med felskrivningar så därför tänker jag inte berätta exakt vad som ficks och gavs denna dag...

Men mysigt var det, och det känns väldigt kul att vi är såpass nära varandra nu så att vi faktiskt kan umgås lite mer än innan...
...
Posted by Picasa

1 kommentar:

Lina sa...

Jättekul att vi bor närmare varandra, tycker vi också!!! Ska bli så kul att ses till helgen och att dessutom få se erat nya hus!!!
Jag har också svårt att komma ihåg vad jag fått redan dagen efter... så jag tycker att du klarade testet riktigt bra så här lååååång tid efteråt! Kram.