tisdag 15 februari 2011

Min ypperligt vackra helt underbara ring.

Janne & Emeli  2010-10-16

Så här ser de då ut... Ringarna.

Vi förlovade ju oss på min födelsedag förra året när vi var i småland. 
Och efter det har vi försökt enas om vad vi vill ha för ringar. 
Det har inte varit lätt. 
Antagligen mest för att jag ändrar mig hela tiden, 
Men när vi var på mässan så hittade vi dessa och jag är helnöjd... 
även om jag sa från början att jag vill inte blanda både silvrigt och guldigt, men jag får väl tänka så här då..
Det är inte silver, det är vitguld och rödguld...=)
Fina är de iaf. Och det känns inte alls jobbigt att ha en ring på fingret som jag trodde att det skulle göra. Igår kändes det däremot jobbigt när jag hade lagt mig och upptäckte att jag glömt ta på den igen efter att jag hade duschat... Jag tror nämligen med största sannolikhet att den kommer ramla ner i golvbrunnen om jag har den på mig i duschen =)

Posted by Picasa

2 kommentarer:

Lina sa...

Den eller de är verkligen fina!
Har hört att vitguld är lite känsligt och blir lite fult med tiden... dock inget som inte går att putsa upp... men det kanske även av den anledningen är bra att inte duscha med den! Inte vet jag! :)

Anonym sa...

Jag har ju alltid trott att det betyder otur att ta av sig en ring som man har fått så min är med i alla väder!!! Men visst har tiden satt sina spår. Och ni skulle veta vad tunn den blivit, min fina hjärtanring! Era ringar är jättefina.