tisdag 15 februari 2011

Ibland glömmer man bort saker...


Så här kommer det lite gamla grejjer nu då. Jag hade ju iaf. gjort collagen och tänkt lägga in dem, men jag har liksom inte tryckt på publiceraknappen antagligen eftersom jag då inte hann skriva något... Så nu kommer det lite jul  igen, men det gör väl inget att bli påmind om denna underbara högtid??? =)

Här öppnar Lucas sin julklapp. Ibland blir man besviken på vad man får men denna gången så blev det både gapskratt och nästan en tår i ögat också....
För vem vill inte ha en touchmobil??? Förutom jag då... hmm
...
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Lina sa...

Härligt! Tom. jag vill ha en touchmobil... trodde inte det innan min gamla fina gick sönder...
Man ser verkligen att ni här i hop... bilden nere till höger - så lik dig Emeli... och mittenbilden ser jag lite Hanna!
Kram.

Anonym sa...

Bilden längst upp till v är också lik Hanna. Jag tror att Albin är mer lik sin pappa! Skitsnygg mössa! Tur att du köpte den, Albin!!! Kram mormor.