måndag 31 december 2012

2012


...Snabbspolat


Det började lite chockande på busshållplatsen på väg till jobbet, förmodligen sen till mitt morgonmöte dessutom. Visste inte att min blivande fru var fotomodell. Men Emeli påstår fortfarande att det inte är hon... Likt var det iaf och rabatt på fritidsresor hade annars varit trevligt.


I Januari hade vi tema maträtter från olika länder, här är det Norge och norska lappar som bjuds. Kanske var det alla resor som fotomodell som inspirerade min duktiga kock Emeli, eller så var det Google...



Februrari, alla hjärtans dag. Vägen till en mans hjärta går via magen, kanske är det detta som förklarar senare händelse under året.




Även i mars 2012 blev jag 29. 


Andra blev däremot äldre, snart är de ikapp...




Inte konstigt att de växt ur dessa cyklar som fick byta ägare i maj via "Bästa pris - kompis" sidan, AKA Blocket.


I juni bodde vi en del på landet, var tydligen lite sol ibland. Ganska mycket ändå faktiskt.

...och sedvanligt midsommarfirande på Grundby limpa.


I juli var vi på resa och bodde i ett litet tempel, vi var även i Mälarbaden.  
 Även jag ville bli fotomodell, och meloner gillar jag. Fotograf Albin och stylist Hanna hade nog inte tänkt vara med men hamnade visst i speglingen


Golftävlingen Masters i augusti var i Finspång, inte sist som sist men inte först heller.


September och hela gänget på Gröna lund 



I oktober fick jag min vackra Emeli. Älskar dig! 



Sista golfrundan i november, hade iaf tur med vädret och pokern på kvällen.



En väldigt autentisk tomte dök upp på julafton av alla dar, vissa trodde det var min bror.



Imorgon är det ett nytt år... Gott nytt sånt!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga minnen från det gångna året Janne! Du min svärmorsdröm. Nu har jag två såna!!!
GOTT NYTT ÅR min vän. Det hoppas vi på.
Hälsn. Annika.

Anonym sa...

Tack för titten på gångna året. Önskar er allt gått för det nya året!Hälsningar Ulla.