tisdag 17 augusti 2010

FINLAND 2010

                                     (Klicka på collaget för att se det i större format)                                                   
Man kan väl nästan kalla detta våran första utlandssemester eftersom jag inte riktigt kallar Danmark för utland...
På båten fanns det mycket att göra och det är ju tur eftersom den tar sån lång tid. Det blåste värre än orkan och storm på en gång, så man kunde knappt gå ut på däck. Men vi gjorde det en gång iaf.
På vägen dit åkte vi på dagen och hann både med att spela bort en del pengar och göra ansiktsmålningar, fast på armarna.
På vägen hem åkte vi på natten och de flesta tillbringade denna tiden sovandes, utan jag då som inte kunde sova för jag hörde folk, det blinkade i ljuset, gnisslade i toadörren och dessutom fick jag för mig att om jag somnar nu så kommer jag inte vakna i tid och då blir jag sur för att det blir stressigt, så det är väl lika bra att jag är vaken...
Så jag var ju lagom trött när vi skulle åka från Stockholm på morgonen, och lagom Emeli sur också för den delen... Men allt går ju över som tur var.
Posted by Picasa

Inga kommentarer: