lördag 28 augusti 2010

HOTELL, MASSAGERING, BAKFYLLA, I VÄNTAN PÅ LASSE, SOPHIE, LALEH MFL.


Japp. Trots att jag inte lyckades så bra med det försiktiga alkoholintaget under fredagskvällen som vi tillbringade i Eskilstuna så mådde jag ändå såpass bra att jag inte behövde kräkas under resan till Stockholm. Jag hade tänkt köra dit men fick omvärdera det när jag gick ut till bilen och det kändes som solen som gömde sig bakom stora moln bländade mig så jag inte kunde se... hmmmm Tur att mannen tål mer än mig och klarade av att ta oss dit...
Så väl där så provade vi lite olika saker på hotellrummet... Jag menar inte det ni tror. Jag provade även att dricka en öl. Men det var den äckligaste jag någonsin smakat så det lät jag bli... Tur var väl det...
Sedan var det massagering på spa´t, medans Janne fick svettas på gymmet istället...
Jag som alltid sagt att jag hatar när folk tar i mina fötter men hon fick röra dem och jag tyckte inte ens att det kändes obehagligt, jag hade inte en tanke på att sparka ihjäl henne...
Vi hade en rolig stund där iaf. Gud va kul man kan ha med en kamera... men.....
SEN BÖRJADE DET REGNA...
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Emeli sa...

Tänkte bara flika in med att kommentera mitt eget inlägg lite...

Vad mysigt vi ser ut att ha det på bilderna...

Lina sa...

Verkligen!

Nu förstår jag Colan bättre kanske... läser lite i oordning... hum... tror att tiden ska springa långsammare då! Hjälp mat i ugnen!!!!